close
متخصص ارتودنسی
گران ترین آپدنیا که قیمت آن به 45 میلیارد رسید

تبلیغات

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 26
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 120
  • بازديد ديروز : 51
  • بازديد کننده امروز : 16
  • بازديد کننده ديروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 171
  • بازديد ماه : 788
  • بازديد سال : 5,976
  • بازديد کلي : 56,417
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.147.16.12
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

آخرین ارسالی های انجمن

آقای Bin Lin، از موسسین و رئیس فعلی شیائومی در جدیدترین پست صفحه فیسبوکش با تایید این جذب سرمایه ۱.۱ میلیارد دلاری، گفته است که اکنون ارزش این شرکت به ۴۵ میلیارد دلار رسیده است.

 

شیائومی که از آن به عنوان “اپل چین” هم یاد می شود، در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و توانست در عرض چهار سال آن چنان پیشرفت کند که گارتنر در آخرین گزارش خود، شیائومی را به عنوان برندی که جایگاه سوم دنیا را در فروش تلفن های هوشمند در اختیار دارد معرفی کرد. این شرکت با عرضه محصولات با کیفیت بالا و با قیمتی کاملا رقابتی و پایین تر از سایر تولید کنندگان و همچنین با در اختیار داشتن بازار چین که پس از امریکا، بزرگترین اقتصاد دنیا به شمار میرود، اکنون توانسته در رده برترین استارت آپ های وال استریت ژورنال مقام اولی را از آن خود کند و حتی Uber (موسسه کرایه اتومبیل محبوب امریکایی) را پشت سر بگذارد. در چارت آنلاینی که وال استریت ژورنال برای این منظور و با عنوان “باشگاه میلیارد دلاری ها” تدارک دیده است، هم اکنون برای Xiaomi ارزشی برابر ۴۶ میلیارد دلار برآورد شده و ارزش Uber را ۴۱.۲ میلیارد دلار تخمین زده اند. در حال حاضر ارزش شیائومی، سه برابر ارزش شرکت هم وطن چینی اش Lenovo، تولید کننده برتر کامپیوترهای شخصی دنیا است. ارزش شیائومی در سال ۲۰۱۳ تنها ۱۰ میلیون دلار بوده است؛ یعنی این شرکت توانسته در عرض یک سال ارزش خود را ۴ برابر کند.

Xiaomi-1

از آنجایی که شباهت های بسیار زیادی بین محصولات شیائومی (موبایل و تبلت) با محصولات شرکت Apple وجود دارد، جانی آیو طراح ارشد اپل، به صورت لفظی شیائومی را به “سرقت” و “تنبل بودن” متهم کرد. اما هیوگو بارا، نایب رئیس شیائومی و از مدیران سابق گوگل در دفاع از کارمندانش گفت: در حالی که طراحان شیائومی از چیزهای بسیاری الهام می گیرند، اما شیائومی یک کپی کار نیست. البته شیائومی بر خلاف اپل، از هر دستگاهی که می فروشد سودی آنچنانی کسب نمی کند و با در نظر گرفتن این حقیقت، دستاورد کنونی شیائومی ستودنی است.
آقای لین همچنین در پست فیسبوکی اش گفته است:

ما برای ادامه دادن اینکه نوآوری را به دست همگان برسانیم تلاش می کنیم، با این هدف که دستگاه هایی با کیفیت و کارایی بالا و رابط کاربری (یوزر اینترفیس) خوبی تولید کنیم.

او در ادامه از معرفی پرچمدار بعدی در ژانویه ۲۰۱۵ خبر داده است. البته هم اکنون عکس هایی از نسخه مشکی تلفن هوشمندی موسوم به Xiaomi Mi5 به اینترنت درز کرده است.

سرمایه گذاران جدیدی که در شیائومی مشارکت کرده اند عبارتند از شرکت All-Stars Investment، شرکت های DST Global و GIC ،Hopu Investment Management و Yunfeng Capital.
شیائومی بر اساس نقشه راهی که برای خود متصور است، برای فروش ۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی کرده است.

منبع : theverge

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

مکانی برای آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری. ... بر روی نوعی تکنولوژی کار می کند که می تواند احساسات و زبان بدن شما را بفهمد. ... دستگاه های همراه در استفاده از چیپ های اش، مدتی است که به یک حوزه جدید وارد شده، آن هم با رویکردی کاملاً متفاوت.

نویسندگان

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

شما طرفدار کدام برند هستید؟